Bukefalos 28 år!

Räkneverket står stilla på Lek-S...

Magica

Trådstartare
Antalet egna inlägg man skriver ökas inte under forumet Lek-S...varför? ökar när man skriver i de andra forumen ex. Gnägg. Vad har hänt? Funkat innan idag iaf.


:confused:
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

samma på U men det har nog sin förklaring om du tänker efter :angel:
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Jag har hört att man förlorar ett inlägg i statistiken för varje inlägg man skriver på lekforumen:cool:
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

:eek:
det gör man ju inte? :crazy: med tanke på att jag skriver där jämt så gör man inte det :D
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Det är precis som det skall vara. Jag lade in denna förändring idag på alla lek-forum. Dessutom är det så att trådar där ingen skrivit de senaste 7 dagarna tas bort automatiskt.
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Men vad säger du? Nåja, då ska man kanske inte tro allt man hör då:D;)
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Eller hur. Själv hade jag ungefär 800 000 inlägg innan lekforumet startade. Nu är jag nere på ynka 17 534. Eller 17 535. Skit är vad det är.
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Eller hur. Själv hade jag ungefär 800 000 inlägg innan lekforumet startade. Nu är jag nere på ynka 17 534. Eller 17 535. Skit är vad det är.
Håller med dig. Det ska tydligen inte vara för enkelt här i livet för att komma upp sig. Men du har ju iaf mer än mig :mad:
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Det är precis som det skall vara. Jag lade in denna förändring idag på alla lek-forum. Dessutom är det så att trådar där ingen skrivit de senaste 7 dagarna tas bort automatiskt.

Men varför??? och varför gjordes det i så fall inte tidigare??? lite onödigt nu efter ex. 60 000 inlägg i trams tråden!
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Jag har hört att man förlorar ett inlägg i statistiken för varje inlägg man skriver på lekforumen:cool:

Va bra. Då är jag snart nykomling igen och kan lägga ut en presentationstråd! :bow: :D
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Men hur kan det vara onödigt:confused:

Gammeln har ju helt rätt. Om en tråd finns till bara för att folk ska bättra på inläggsstatistiken undrar man ju vad den gör på ett diskussionsforum över huvud taget.
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Men det är ju inte meningen att tramstråden ska fungera som "uppskrivaretråd" :confused:

Varför bryr man sig ens.

Vad spelar det för roll om någon har en miljon inlägg eller tio?

Gunnar!!! Jag tycker att du rent krasst kan ta bort antal inlägg på alla användare, det räcker med vilket datum man registrerade sig.
 
Sv: Räkneverket står stilla på Lek-S...

Fördelen med inlägg är att man som moderator är snällare i bedömningen av regelbrott från 2-poängare än man skulle varit med en 10000-poängare.

Jag behåller gärna inläggsräknaren, men om borttagandet av lek-poängen minskar arbetsbördan eftersom folk som egentligen bara jagar inlägg slutar skriva i trams-o-flams-trådarna i lekforumen så ser jag det som en bonus.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 572
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 240
Senast: __sofia__
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 938
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp