Bukefalos 28 år!

Ram i papper

Megs

Trådstartare
Jag letar efter en foto/tavel ram i papp.
Jag vet att det ska finnas men kommer inte ihåg vart jag sett dem.

De är typ som bara en passpartout (stavas?) fast med baksida också, fotot/bilden sätts i på samma sätt man sätter ett papper i en plastficka.

Nån som vet vad jag menar och vart man får tag på dem, jag har letat i div bok/papper/pennor-butiker fast inte hittat något.
Måste jag kanske leta upp någon konstnärsbutik för att hitta dem?
Kan man kanske göra dem själv med hjälp av en köpt passpartout som man sätter en baksida på?
 
Sv: Ram i papper

Finns det inget glas på dem alls menar du? Jag har lite svårt att förstå hur de ska se ut. Ser de ut som en vanlig ram fast de är tillverkade i papp istället?
 
Sv: Ram i papper

Nej, inget glas pa den.

Ska googla o se om jag hittar bild.
 
Sv: Ram i papper

Men är det inte bara en vanlig passpartout då som de har hängt upp? Eller är den tjockare än en vanlig passpartout?
 
Sv: Ram i papper

Den ska ha baksida ocksa.

Hittar ingen :mad:

Funderar pa att bara kopa passepartouts snart och kora lite klipp-o-klistra :idea:
 
Sv: Ram i papper

Jo, det kan tänkas...
De jag vill ska ska dock vara ganksa stora, typ A4 / A3 iaf...

Vet du det finns sånna? :laugh::banana:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 727
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 857
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 075
Senast: Sel
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 227
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp