Ramar till ps..

MinIan

Trådstartare
vet ej om tråden kan ligga här men iaf..

någon som vet om en internetsida där man kan ladda hem olika ramar till ps?
 
Sv: Ramar till ps..

Bästa du kan göra är att ladda hem brushes till photoshop, finns massor av brushes som är gratis, finns även ett ram-set i brushes. Om du googlar på tillexempel "Photoshop brushes" så kommer det upp massor av bra hemsidor. Finns dessutom massor på devianart.

Vad har du för version av photoshop?
 
Sv: Ramar till ps..

ramar?

ja är det ramar så öppnar manju bara dom i ps, sen flyttar man över til bilden man vill ramain.. det borde väl vara amma?
 
Sv: Ramar till ps..

ramarna nej.. dom sparas ju som ett ps fil eller vad man ska kalla det.. så öppnar man det i ps och bara flyttar över till bilden man vill ha det på..
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
330
Senast: Hellhound
·
Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
31
· Visningar
912
Utrustning Tjo, sitter här å smörjer läder och tänkte byta till mina nyköpta (beggade) sidostycken, som råka va ps of sweden (det säljarn hade...
Svar
8
· Visningar
482
Senast: Shixle
·
Hemmet Google är inte min vän i det här fallet, så jag vänder mig till de samlade Bukeoraklen! :love: Jag har en 3D-modell av ett bergsmassiv i...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp