Rambo Supreme Turnout (420g)

Min store kille har ett sådant och det är helt fantastiskt :bow:
Inget skav, snöar/regnar det någon dag rinner allt bara direkt av täcket och gjordarna under magen är jättebra, går ihop lite till en halv magplatta eller nåt :p
Min häst trivs jättebra i det, kan springa, bocka, busa, bralla och rulla sig obehindrat. Och han är även jätteskavkänslig men med Supreme-täcket får han inte ens antydan till skav :love: :)
Det enda negativa jag kan komma på är väl priset och att det är svårt att vika ihop ett såpass stort täcke! :D
Halsen är också jättebra, glider inte omkring så mycket och sliter inte på manen så mycket :)
 
vet inte vilken "modell" ja hade. men de ja hade va de bästa täckerna ja stött på!
 
Jag har inte köpt det ännu, men jag är ruskigt sugen på att göra det! :love: Pålle har viskat till mig att "Det är DET jag vill ha!!!" så då kan man väl inte annat än att lyda?! :D Fast det är ju så snuskigt dyrt (3200 kr :eek:) så det får bli när det är lite bättre tider för min plånbok :crazy:.
 
Mitt gick sönder efter en veckas användning, fast det kanske inte var så konstigt för hästen fick en broddspark på frambenet. Men jag travade ändå iväg till Granngården där det var köpt för dyra pengar, för att slå näven i bordet och kräva nytt täcke. Men det hade jag naturligtvis inget för, men jag skulle få hjälp med laglappar (som inte har kommit ännu, efter en månad). Täcket i sig är verkligen kanonbra, men är det tuffa tag i hagarna stoppar det inte. Fast vilket täcke gör det?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
545
Senast: Lemeie
·
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
1 048
Senast: Freazer
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Fiorano
·
Utrustning Lärde mig för ett tag sedan att Rambo Supreme har fästen för halstäcke på utsidan av täcket. Hur ser fästena för liner ut? Jag såg en...
Svar
16
· Visningar
1 085
Senast: peperoni2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp