Bukefalos 28 år!

Rambo sweet itch hoody?

Sv: Rambo sweet itch hoody?

De är som alla andra Rambo täcken, rymliga i storleken men inte så man behöver köpa mindre än vad man brukar ha.
 
Sv: Rambo sweet itch hoody?

när jag pratade med en välkänd butik som säljer dessa täcken sa de att de är rymliga.

Min häst ligger just nu mellan 140 och 145, och de rekommenderade att ta 140 i Rambo Sweet itch hoody. Har inte beställt än, men blir nog snart...
 
Sv: Rambo sweet itch hoody?

Jag har en ponny som normalt har stl 115,
men är en smäcker ponny, så funderar att chansa på stl 110.
 
Min gamle hade 155 på alla sina Rambo, amigo och rhino täcken utom just sweet itch hoody täcket. Det fick jag köpa i 145 istället. Så ja, de är rymliga, även jämfört med andra Rambo-täcken.
 
Fast jag vet inte om jag tyckte att det var sååå stort min har 145 i Rambo-rhino-amigo av dem ligger Rambo bäst då den inte stryper hästen även om min inte alls är så pass grov. Jag tog i alla fall 145 på det täcket och tycker som sagt inte att det är så mycket större. Visserligen har hon inte behövt använda täcket än så jag kanske får ta tillbaka detta när hon haft det ute i hagen en dag.
 

Liknande trådar

Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Fiorano
·
Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 424
Senast: CFrisk
·
Utrustning Är detta täcke värt sitt pris? Verkar bara finnas med disc front? Har provat disc front på vanliga täcke förut men tyckte inte om det...
Svar
15
· Visningar
1 357
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 390
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp