Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Ranch Trail Cup

M

Mia L

Tänkte bara påminna alla glada hästmänniskor att nu på lördag den 3 juni kör vi årets upplaga av Ranch Trail cup där det finns en massa härliga ekipage och mycket prispengar i potten. Ni kommer väl?!!:bump:

M

Mia L

Sv: Ranch Trail Cup

Mer info finns på www.ranchtrail.se Måste förtydliga att tävlingen ej arrangeras av WCWR eller WVK utan av Ranch Trail Soceity. Annars stämmer det fint att det är i Slöinge mellan Falkenberg och Halmstad. Så välkomna att avnjuta en häftig westerndag med oss!:banana:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5541 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad finns det för appar (eller tjänster på Internet) som kan vara användbara för hästmänniskor (tänker inte bara de som har egen häst...
Svar
4
· Visningar
379
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva lite om anorexi idag. Men först så vill jag säga tack till alla som har kommenterat saker och så och att jag vet att...
2
Svar
21
· Visningar
1 030
Övr.Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
29
· Visningar
2 892
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
14
· Visningar
2 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ledsen hund
  • Hundgårdar

Hästrelaterat

Omröstningar