Ranch Trail Cup

M

Mia L

Tänkte bara påminna alla glada hästmänniskor att nu på lördag den 3 juni kör vi årets upplaga av Ranch Trail cup där det finns en massa härliga ekipage och mycket prispengar i potten. Ni kommer väl?!!:bump:
 
Sv: Ranch Trail Cup

Mer info finns på www.ranchtrail.se Måste förtydliga att tävlingen ej arrangeras av WCWR eller WVK utan av Ranch Trail Soceity. Annars stämmer det fint att det är i Slöinge mellan Falkenberg och Halmstad. Så välkomna att avnjuta en häftig westerndag med oss!:banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 584
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 724
Senast: Solstig
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 814
Senast: Cattis_E
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 939
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp