JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Random bildtråd med text VI
Bukefalos 30 år!
Random bildtråd med text V
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn!
Förra tråden IV
Startad av Pilot
11 Okt 2024
Svar: 2 006
Visningar: 173 002
Allmänt
byta efternamn
Samhälle Nu ser det ut som jag har råd att betala för mitt efternamnsbyte. (finns några gamla trådar om det, med olika tankespår) Det kommer bli...
Startad av ameo
20 Feb 2026
Svar: 35
Visningar: 1 783
Allmänt
Konstigt vykort
Tjatter Någon mer än jag som fått ett märkligt vykort i dagarna. Ingen avsändare. I fejkskrivstil med texten: Tänker på er. ❤️ Personalen
Lite...
Startad av Luff
19 Aug 2025
Svar: 56
Visningar: 4 259
Allmänt
Bo i Luleå
Tjatter Hur är det att bo i Luleå?
Jag ska ha intervju för en trainee-tjänst i stan men känner att jag inte vet någonting om Luleå 🫣
Antagligen...
Startad av Tystnatt
23 Apr 2026
Svar: 24
Visningar: 924
Allmänt
30 år med Bukefalos!
Hästnyheter Jag känner lite att det är en fristad eller väktare i det oändliga massan av diverse på internet. Det finns förnuft och medkänsla kvar i...
MiaMia
Idag kl 15:27
Roliga saker som barn säger
Småbarn Julia och hennes pappa handlade igår, jag satt kvar i bilen. Maken ringde och frågade hur många av en grej jag ville ha, jag sa fyra...
Anna
Idag kl 11:39
Svar: 1 248
Visningar: 191 423
Barn
Kattbilder #10
Övr. Katt Älskade och saknade :love:
Här syns storleksskillnaden ganska bra. Lakritz på knappa 3 kg och Salt över 5 kg.
Catsu
56 minuter sedan
Svar: 1 487
Visningar: 96 778
Katt
Hur länge hade ni haft hovomslag?
Hästvård Jag hade haft någon form av omslag/skydd tills man ser att det börjat komma horn i hålet, dvs ny sula på g. Mellan tummen och pekfingret...
Nevermind
14 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 122
Vård
Fjordingtråden
Gnägg Jag vill också ha fjordföl i framtiden. Men det är ändå tur att vi ska till @Efwa nästa helg så jag får gosa gulmular :love:
Ninnurur
17 minuter sedan
Dressyrsnackis 20
Dressyr När jag som ung red Connemaraponnyer åt en uppfödare så stona reds ut så länge de var pigga och ville. De flesta stona motionerade gärna...
Alexandra_W
Idag kl 15:26
Svar: 1 784
Visningar: 111 213
Grenar
Hållbarhet i kylskåpet...
Tjatter Dessa två gräddförpackningar har stått oöppnade närmast kylelementet i mitt kalla kylskåp - liiite längre tid än vad som var tänkt från...
Startad av ameo
Måndag kl 16:42
Svar: 26
Visningar: 1 294
Allmänt