Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför kan inte Sverige göra likadant, jag älskar detta
Hur tar man del av tex lycanthropy och vampirism? Att dessa är med innebär det att personen/organisation som har skrivit detta tror att lycanthropy och vampirism existerar?Ignorera markeringen och läs igenom listan.Vegetarianism liksom! Yoga?! Meditation...Visa bifogad fil 177538
Jag reagerade också på det, och det är typ de tre jag helst skulle vilja prova av de jag inte redan har gjort!Hur tar man del av tex lycanthropy och vampirism? Att dessa är med innebär det att personen/organisation som har skrivit detta tror att lycanthropy och vampirism existerar?![]()
Och levitation?
Remote viewing?? Den var ny..Ignorera markeringen och läs igenom listan.Vegetarianism liksom! Yoga?! Meditation...Visa bifogad fil 177538
Ignorera markeringen och läs igenom listan.Vegetarianism liksom! Yoga?! Meditation...Visa bifogad fil 177538
Känns som jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.Ignorera markeringen och läs igenom listan.Vegetarianism liksom! Yoga?! Meditation...Visa bifogad fil 177538
Jag hade många frireligiösa klasskompisar på gymnasiet. När jag började intressera mig för buddhismen och läsa om meditation blev jag uppringd av en av de jag var närmast. Hon bad mig oroligt att jag skulle sluta läsa såna böcker så att jag inte skulle "öppna porten till djävulen"...Ignorera markeringen och läs igenom listan.Vegetarianism liksom! Yoga?! Meditation...Visa bifogad fil 177538
(Det gjorde jag också...Remote viewing?? Den var ny..
Edit: Åh, jag googlade och förstod först nu att det inte gällde tex digitala möten via teams eller så![]()
Spännande! Jag har faktiskt träffat en förälder som hade Harry Potter-förbud för barnen pga magins koppling till satan. Jag blev ställd och bytte samtalsämne, ville inte avslöja min mångåriga satanskopplingIgnorera markeringen och läs igenom listan.Vegetarianism liksom! Yoga?! Meditation...
Jag såg framför mig någon med kikare som tittade mot en bergstopp långt bortRemote viewing?? Den var ny..
Edit: Åh, jag googlade och förstod först nu att det inte gällde tex digitala möten via teams eller så![]()