Bukefalos 28 år!

UnderStella

Trådstartare
Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(
 
Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(

Poäng får man för placering från och med regional tävling på höjden 110 och uppåt för stor häst.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Lady_S
·
Ekonomi & Juridik Lång historia kort,för en dryg månad sen fick vi en äldre haflinger tjej utav min dotters kompis mamma. Dom hade i sin tur fått hästen...
Svar
11
· Visningar
1 137
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
426
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp