Rapportdax

Status
Stängd för vidare inlägg.
Op .ca 9 - gördel över förband 13.30

Vi mötte T Henningsson medv ortoped från Örebro. De visste fortfarande inte exakt vad de skulle göra. Slutgiltigt beslut vid öppnande. Men Henningsson så bestämt att han Ville ha ngn typ av protes. Så om vi tänker lika eller... vet jag inte. Det här ju gått fyra v så det ska hålla att sätta dit protes utan blir du för instabil.... - Nähä, what a surprise.

Allt I förrummet gick lugnt o metodiskt... te tjo o hej över till op-britsen, varm filt smärtlindring a la Rosa Moln med skuttande enhörningar, EKG fäst även nån EEGremsa i pannan, artärnål för att krångla med blodtycksmanschett under op. Lite annat småfix o sen God natt...

Väckt m kaffe o ostsmörgås på sängen på IVA 14.30-15. Smärtgrad 7.5 av 10, 5 olika droop-påsar inkl blod. Lappad, lagad OCH höftprotes. Men vet jag inte, så fråga inte min just nu.

15.10 kaffet kickar in smärtgrad 7 av 10. Beställer vit vaselin till det där knastriga som visst kallas läppar...

15.45 kaffemugg 2

15.50 smärtgrad 6.5

16.25 smärtgrad 5.5 kaffemugg 3

16.50 lite kramkalas för gullig personal smärtgrad 4.5

17.05 hämtning till avd 3, nytt rum... dubbelrum... och korv stroganoff. Personalen glada för att se den riktiga Ingela utan sån ###$%@@=÷@=/ värk. ❤

Om en lassekudde var toppen så är två guld. Men de kan jag nog glömma hemma....

Ursäkta mitt liv Novell men nuuuuuuu köööör vi!!!!
 

Bifogade filer

  • 20200214_192840.jpg
    20200214_192840.jpg
    206,6 KB · Visningar: 34

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp