Bortskämda katter!!! ;)
Titta även på de andra lösningarna som visas i hela artikeln på katter.nu. Man blir verkligen inspirerad!
 
känner mig laddad för att bygga in mina självmordskandidater nu :)
Ville ha inglasat men hade en för svår balkong så nu får jag näta in den istället, fördelen är att det är billigare men jag får göra jobbet själv :(
men bra tjej råder sig själv eller vad är det man säger :devil:
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Visst är det så !! Jag har nätat in min balkong alldeles själv och det funkar kanon !! Dock saknar jag lite gräs, för Yoga är värre än en häst på grönbete :crazy:
 
Oj, den var mysig med mycket kattkul, men våra klätterälskare hade tagit sig ur rastgården på 3 röda, kunde inte se något tak.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
804
Senast: MissFideli
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 162
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
0
· Visningar
230
Övr. Katt Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Joel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp