Råttor i förrådet!

Angel

Trådstartare
Har hittat råttor i förrådsutrymmet till vår hyresrätt. Att det har varit problem tidigare framgår rätt tydligt då det finns en hel del fällor utsatta och det luktar rätt ordentligt med avlopp och finns massor med brunnar och mystiska hål på hela källarplanet så rätt lätt att gissa var dom kommer ifrån.
Det jag är mest orolig för är förstås att dom små äcklen kommer förstöra saker vi har i förrådet och efter en liten omorganisation i stallet har jag även hästtäcken för rätt mycket pengar där. Kommer snarast att införskaffa plastbackar att ha sånt jag är rädd om i men vad kan man egentligen kräva av hyresvärden?
Vi bor inte "på landet" så tycker faktiskt att man borde kunna kräva ett råttfritt förråd och inte bara att dom ringer anticimex som sätter ut ännu fler fällor. Eller kan jag försöka få dom att bekosta råttsäkra förvaringsbackar?
 
Sv: Råttor i förrådet!

Kolla om dom har lust att råttsäkra förrådet istället? Gick något engelskt program där dom gick igenom hur man rått säkrar sitt hem tidigare i år.
 

Liknande trådar

Äldre Jag tror att vi precis har varit med om den absoluta höjden av idioti i bostadssammanhang! Dottern har precis blivit sambo och flyttat...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 467
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp