Råttor !!

Ninnie

Trådstartare
hur gamla kan de egntligen bli i fångenskap ?
Min gamla Bonnie blev 3 1/2 år, köpt i en djuraffär medans Junis bara blev 1 år - räddade henne från att bli ormmmat.

V

Vargdotter

2-3 år har jag hört ska vara normalt för uppfödarråttor, medan 1-2 år är vanligare bland zooråttor. Jag har aldrig hört talas om en råtta som blivit 4 år, däremot 3 år och ett par månader. Din råtta blev väldigt gammal! :eek: :)

R

rat_girl_4ever

mellan 2½ och 3 år brukar dom bli men de finns dock dom som har blivit 4 men de e ytterst sällan... du kan kolla inne på www.srs.st om du inte tror mejj...

C

Catta

Hej!

Näe.. rådisar brukar inte bli så gamla.
De får lätt cancer.
Jag hade en som bara blev två år. :cry:

Njut så länge av dessa intelligenta o sociala husdjur! :banana:
Kram / C

Liknande trådar

Övr. Djur Vi har under många år haft råttor som sonen älskar. Han matar dom gärna och varje morgon går han dit direkt och varje kväll säger han...
2
Svar
23
· Visningar
1 441
  • Artikel
Dagbok Snälla hjälp mig att hålla tummarna för Floor! Hon har tappat i vikt, piper när hon kissar och är hängig. Hon var sjuk för ett par...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
8 575
Senast: doppler
·
Kläder & Bli fin Efter tips i en tråd här på buke för några år sen köpte jag Snapscara från Maybelline, den första mascaran jag haft som inte smular och...
2
Svar
36
· Visningar
1 481
Senast: AraSlei
·
Juridik & Ekonomi När man ska binda om räntorna på sitt lån, gör banken en ny värdering av huset då? Motsvarande hus i området har gått ner typ 200k i...
Svar
17
· Visningar
1 090
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg