Bukefalos 28 år!

Red Mills Cool 'n' Cooked innehåll?

CarolineEJanze

Trådstartare
Hej på er!
Är det någon som vet vad det är för värden i Red Mills cool 'n' cooked? Läser man på både Red Mills hemsida och Granngårdens hemsida står det så här: http://www.granngarden.se/Red-Mills/Hästfoder-Red-Mills-Cool-'n'-Cooked-Mix,-20-kg/p/1230667_BASE

Jag vill veta smältbart råprotein, kalcium, fosfor, magnesium och selen. Energin anger dom ju i alla fall :)
Har mailat GG samt försökt få tag på försäljningschefen på RM men inte fått något svar. Är så svårt att räkna ut foderstaten när man inte har de värdena :p

Tack på förhand!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Har precis fått hem mitt fina Pre sto, hon har tappat en hel del muskler och hull efter resan från spanien. Gjorde analys på mitt hö och...
Svar
8
· Visningar
1 619
Senast: Jiovedi
·
Foder & Strö Här kommer ytterligare en foderfråga i mängden, dock med analys. För äntligen har analysen på hösilaget kommit, och jag sitter och...
Svar
4
· Visningar
1 387
Senast: mackan
·
Foder & Strö Nu gjorde jag en egen tråd, får väl se om den blir användbar. Diskuteras ju mikromineraler och balansering av dessa lite överallt i...
Svar
0
· Visningar
1 182
Foder & Strö Hej. Jag blir inte klok på det här, hoppas ni kan hjälpa... Har använt mig av nib och freefarm för att försöka få till nån typ av...
Svar
4
· Visningar
1 990
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp