Redigera filmer på mac

Kilauea

Trådstartare
Vad finns det för gratis program för att redigera filmer på en mac? Alltså såna filmer man spelat in själv och vill klippa och redigera i?
 
Sv: Redigera filmer på mac

iMovie är borta sedan länge. Tyvärr har jag ingen koll på program för videoredigering.

En annan fråga: Varför är folk så våldsamt allergiska mot att betala för sig? Måste vara den här Pirate Bay-generationen där ALLT ska vara gratis. Bilar, hus, mjölk, kakor osv...

Kolla på Mac App Store så hittar du säkert vad du söker.
 
Sv: Redigera filmer på mac

Vadå finns inte iMovie med när man köper Mac längre?

Helt plötsligt kändes min dator gammal när du skrev "sen länge" ;)
 
Sv: Redigera filmer på mac

Fel av mig. Det finns tydligen kvar i MAS (Mac App Store)
(Bara att det inte var installerat på datorn när den levererades för 2 månader sen)
 
Sv: Redigera filmer på mac

Finns ett som heter Lightworks, har aldrig testat det själv men..

Rekommenderar dock iMovie, väldigt enkelt att förstå sig på men man kan göra mycket med det. Kostar ju, som sagt, men det är det värt. :)
 
Sv: Redigera filmer på mac

Tack för tipset. Hittade ett enkelt som följde med när jag hittade en konverterare mellan olika bildfiler, återstår bara att se hur det fungerar.
Annars blir det nog iMovie.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
Gnägg https://www.tidningenridsport.se/fei-forbjuder-filmande-pa-tavling/ Länken finns ovanför. Är en plusartikel så kunde inte läsa mer än...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 454
Senast: co-SMAD4
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 343
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
417
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp