Redigera text, länka till annan tråd?

Ciccio

Trådstartare
Hej!
Två frågor: Hur fetmarkerar eller kursiverar jag ett ord i texten? Det är ibland praktiskt.
Går det att länka till annan tråd/inlägg i annan tråd än den jag skriver i?
 
Om du är inloggad via datorn kan du markera det du vill fetmarkera och ta ctrl+B och om du vill kursivera texten tar du ctrl+I (alternativt skriva in kortkommandot innan du skriver det du ska skriva fetstilt/kursivt och sen ta samma kortkommando för att återgå till vanlig text). Är du inloggad via mobilen tror jag att det bara går att göra fetstilt text genom att trycka på "B" mellan färgdroppen och suddgummit på raden precis ovanför textrutan du skriver i.

Den andra frågan har jag tyvärr inget svar på.
 
I nästa uppdatering av forumet, kommer jag troligen göra det lite enklare igen att bland annat få till kursiv stil via "editorn". Troligen kan det även tillkomma lite fler nyheter som inte funnits tidigare i den.

Länkningsmöjligheterna ändras en aning med den kommande uppdateringen, men just nu kan du ex.vis klicka på siffran uppe till höger i ett inlägg, borde stå #3 i det här. Du har då länken till inlägget i adressraden och kan klistra in den där du vill länka.
 
I nästa uppdatering av forumet, kommer jag troligen göra det lite enklare igen att bland annat få till kursiv stil via "editorn". Troligen kan det även tillkomma lite fler nyheter som inte funnits tidigare i den.

Länkningsmöjligheterna ändras en aning med den kommande uppdateringen, men just nu kan du ex.vis klicka på siffran uppe till höger i ett inlägg, borde stå #3 i det här. Du har då länken till inlägget i adressraden och kan klistra in den där du vill länka.
Tack! Ska testa.
 
Om du är inloggad via datorn kan du markera det du vill fetmarkera och ta ctrl+B och om du vill kursivera texten tar du ctrl+I (alternativt skriva in kortkommandot innan du skriver det du ska skriva fetstilt/kursivt och sen ta samma kortkommando för att återgå till vanlig text). Är du inloggad via mobilen tror jag att det bara går att göra fetstilt text genom att trycka på "B" mellan färgdroppen och suddgummit på raden precis ovanför textrutan du skriver i.

Den andra frågan har jag tyvärr inget svar på.
Tack! Ska prova dina tips.
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
9 176
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Lavine
·
  • Omröstning
Kultur Efter en diskussion i en annan tråd lägger jag upp en intressekoll för buketräff på Göteborgsoperan Trodde man kunde lägga flera frågor...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: warg
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp