Reflexer i mörkret

Jag hoppar in här och kapar lite :p
Vet någon vart man kan hitta en reflexväst som är mer format som ett tjänstetecken än ett fullångt täcke? Gärna med slittåligt tyg och riktiga spännen.

De 'vanliga' reflexvästarna har den form jag vill ha, men mina galningar sliter ju sönder dem på två röda. Inte med flit, men de springer ju i skogen, jagar varandra, rullar och har sig så de går sönder. Spännbanden lossnar liksom.

ICA har jättebra reflexvästar - märket heter best friend.
 
Jag hoppar in här och kapar lite :p
Vet någon vart man kan hitta en reflexväst som är mer format som ett tjänstetecken än ett fullångt täcke? Gärna med slittåligt tyg och riktiga spännen.

De 'vanliga' reflexvästarna har den form jag vill ha, men mina galningar sliter ju sönder dem på två röda. Inte med flit, men de springer ju i skogen, jagar varandra, rullar och har sig så de går sönder. Spännbanden lossnar liksom.
Det är vanlig velcro (vad heter det på svenska?) men GG brukar ha utförsäljning på våren och då köper jag ett gäng. Vill dels byta vart år får de blir sjukt slitna, vill ha bra reflex + att jag skriver alltid telefonnr på ryggen och hundvakter får ha ett med deras nr på sig.
 
Jag hoppar in här och kapar lite :p
Vet någon vart man kan hitta en reflexväst som är mer format som ett tjänstetecken än ett fullångt täcke? Gärna med slittåligt tyg och riktiga spännen.

De 'vanliga' reflexvästarna har den form jag vill ha, men mina galningar sliter ju sönder dem på två röda. Inte med flit, men de springer ju i skogen, jagar varandra, rullar och har sig så de går sönder. Spännbanden lossnar liksom.
Mekonomen
 
Jag hoppar in här och kapar lite :p
Vet någon vart man kan hitta en reflexväst som är mer format som ett tjänstetecken än ett fullångt täcke? Gärna med slittåligt tyg och riktiga spännen.

De 'vanliga' reflexvästarna har den form jag vill ha, men mina galningar sliter ju sönder dem på två röda. Inte med flit, men de springer ju i skogen, jagar varandra, rullar och har sig så de går sönder. Spännbanden lossnar liksom.
Har du kikat på de här?
043123-30_1.jpg

Mina damer har sådana och jag har sådana som hållit utmärkt lääänge.
 
Hoppar in i tråden och kapar den lite. Någon som kan tipsa om bra lyshalsband för hund med mkt päls? Jag har flera lyshalsband till Ascot men de syns otroligt dåligt, endast i vissa vinklar ser man ljuset från halsbandet då pälsen täcker.
 
Även jag kapar tråden lite :p (Det kanske kan få vara en allmän reflextråd det här?)

Reflexer till oss människor på hundpromenaderna? Vad har ni? jag tycker det är jobbigt med reflexvästar då de alltid hamnar över fickorna på jackan så att det blir bökigt att få fram bajspåsar, mobil, hundgodis...
 
Även jag kapar tråden lite :p (Det kanske kan få vara en allmän reflextråd det här?)

Reflexer till oss människor på hundpromenaderna? Vad har ni? jag tycker det är jobbigt med reflexvästar då de alltid hamnar över fickorna på jackan så att det blir bökigt att få fram bajspåsar, mobil, hundgodis...
Jag har antingen reflexväst eller reflexjacka. Reflexjackan är grym. Finns flera olika märken.
 
Hade den här till ”min” shettis, den går att spänna in/ut väldigt mycket så kanske kan passa en hund? :D
(den är till människa egentligen :angel:)

köpt på Rusta om jag inte minns fel:)
 

Bifogade filer

  • 6A65545E-608F-4559-A055-3DF46BAD68BF.jpeg
    6A65545E-608F-4559-A055-3DF46BAD68BF.jpeg
    220,1 KB · Visningar: 39
Även jag kapar tråden lite :p (Det kanske kan få vara en allmän reflextråd det här?)

Reflexer till oss människor på hundpromenaderna? Vad har ni? jag tycker det är jobbigt med reflexvästar då de alltid hamnar över fickorna på jackan så att det blir bökigt att få fram bajspåsar, mobil, hundgodis...
Jag har en reflexjacka 👌🏻
 
Även jag kapar tråden lite :p (Det kanske kan få vara en allmän reflextråd det här?)

Reflexer till oss människor på hundpromenaderna? Vad har ni? jag tycker det är jobbigt med reflexvästar då de alltid hamnar över fickorna på jackan så att det blir bökigt att få fram bajspåsar, mobil, hundgodis...
Jag har reflexfleecejacka, reflexsoftshelljacka och reflexvinterjacka. :angel: De 2 första från Jula och den tredje från Swedol. Varselfärgade. Syns sjukt bra! :D Använder typ bara reflexväst om det är för varmt för fleecejackan men det är ju sällan mörkt då..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Letade ihjäl mig förra året och överlevde men inte mer. Jag har en brukshund på 16 månader vilket gör att jag måste ha flexibla handskar...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Vad har ni på era hundar för att de ska synas i mörkret? Vi bor där det är mörkmörkt under den halva av året som nu raskt närmar sig...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 799
Senast: kanelsvans
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 559
Senast: Bapelsin
·
Utrustning Har häst som både rids och körs och hade velat ha ett reflextäcke som fungerar till både och, och jag tycker bättre om...
Svar
19
· Visningar
1 857

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp