Reflexländtäcke & pannlampa!

Trocadero_lover

Trådstartare
Reflexländtäcke & pannlampa!

Har ni tips på bra kvalite o passform och nåt som håller för REFLEX-ländtäcke? Hööks?
Pannlampa? finns det någe bra? som kostar kanske 100-200kr?

Re: Reflexländtäcke & pannlampa!

Har hört att hööks ländtäcke är jättelitet i storlekarna.
Skickade en beställning igår till lillhästen i stav.Tyckte det reflexländtäcket såg fint ut så det blir spännande att se om det är det i verkligheten också.Tror att de hade en pannlampa också som var prisnedsatt.

C

chrisse

jag har reflex-ridtäcket från hööks och det är verkligen litet. Det är stl full men det skulle behöva vara en dm längre tycker jag.

Kan inte förstå hur en "storhäst" ska kunna ha det då min connemara (okej med väldigt stor o gosig rumpa, men ändå) inte kan ha det.
Eller kan kan han ju, men det är för kort...

Pannlampa har jag ingen erfarenhet av dessvärre..

M

maiden

Jag har Hööks pannlampa, den lite dyrare för typ 150:- Den är jättbra!! starkt ljus!

D

Domaren

Köpte förra året en jättebra pannlampa på Claes Olsson för 269:-, den kan jag verkligen rekomendera.

B

**BORTTAGEN**

Köpte en kanonbra pannlampa på Verktygsboden förra vintern. Den är av märket Pelz och har både en halogenlampa (lyser riktigt bra) som man kan ställa in avståndet på plus en liten vanlig lampa som man kan växla till när man inte behöver så mycket ljus. Den kan jag verkligen rekommendera. Jag köpte uppladdningsbara batterier och en batteriladdare så sammanlagt gick det på ca 1000:-, men det är den verkligen värd!!! :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
439
Senast: MiniLi
·
Utrustning Min lilla 3-åriga welshponny har visat sig vara en mardröm att transportera. Hon hade bara åkt en gång som föl när vi hämtade henne i...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 408
Senast: Robina
·
Träning Jag har en stor valack född 2018 där vi har stora problem med att få till galoppen. Han är stor, närmre 180 och ganska tung. Mentalt en...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 193
Senast: banani
·
  • Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
1 412
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar