Reflexländtäcke & pannlampa!

Trocadero_lover

Trådstartare
Reflexländtäcke & pannlampa!

Har ni tips på bra kvalite o passform och nåt som håller för REFLEX-ländtäcke? Hööks?
Pannlampa? finns det någe bra? som kostar kanske 100-200kr?
 
Re: Reflexländtäcke & pannlampa!

Har hört att hööks ländtäcke är jättelitet i storlekarna.
Skickade en beställning igår till lillhästen i stav.Tyckte det reflexländtäcket såg fint ut så det blir spännande att se om det är det i verkligheten också.Tror att de hade en pannlampa också som var prisnedsatt.
 
Re: Reflexländtäcke & pannlampa!

jag har reflex-ridtäcket från hööks och det är verkligen litet. Det är stl full men det skulle behöva vara en dm längre tycker jag.

Kan inte förstå hur en "storhäst" ska kunna ha det då min connemara (okej med väldigt stor o gosig rumpa, men ändå) inte kan ha det.
Eller kan kan han ju, men det är för kort...

Pannlampa har jag ingen erfarenhet av dessvärre..
 
Re: Reflexländtäcke & pannlampa!

Jag har Hööks pannlampa, den lite dyrare för typ 150:- Den är jättbra!! starkt ljus!
 
Re: Reflexländtäcke & pannlampa!

Köpte förra året en jättebra pannlampa på Claes Olsson för 269:-, den kan jag verkligen rekomendera.
 
Re: Reflexländtäcke & pannlampa!

Köpte en kanonbra pannlampa på Verktygsboden förra vintern. Den är av märket Pelz och har både en halogenlampa (lyser riktigt bra) som man kan ställa in avståndet på plus en liten vanlig lampa som man kan växla till när man inte behöver så mycket ljus. Den kan jag verkligen rekommendera. Jag köpte uppladdningsbara batterier och en batteriladdare så sammanlagt gick det på ca 1000:-, men det är den verkligen värd!!! :banana:
 

Liknande trådar

Tjatter Jag söker en nätt pannlampa med bra sken som jag kan ha när jag cyklar. Eftersom jag ska till tex föreläsningar så vill jag inte ha en...
Svar
12
· Visningar
479
Senast: MCP
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
630
Senast: Fiorano
·
Utrustning Min häst tycker lädergjord blir hemskt varmt och kliigt på sommaren, så jag skulle behöva lite tips på något svalare. Han har rätt...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: yamyam
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 182
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp