Reflexskydd

nightcrawler

Trådstartare
Jag behöver införskaffa nya reflexer och funderar på fairfields reflexskydd. Är det nån som vet hur dom är i storleken? Dom vanliga är ju gigantiska.
 
Om det är dom nya rosa och gula du menar rekommenderar jag att ta 1 storlek mindre...

Jag har precis packat upp mina nya och dom är i storlek full och skulle utan vidare passa en ardenner....
Jag har en Welsh Cob 🥺🥴😢
 
Om det är dom nya rosa och gula du menar rekommenderar jag att ta 1 storlek mindre...

Jag har precis packat upp mina nya och dom är i storlek full och skulle utan vidare passa en ardenner....
Jag har en Welsh Cob 🥺🥴😢
Bland annat dom. Jag köpte ett par såna bakskydd fast utan reflex och dom var stora. Tittade på storleken mindre, cob, men dom var istället pyttesmå 🤨 så jag chansade på full.
Funderar även på dom silvriga skydden, men jag kan nog anta att dom är stora dom med😞
 
Bland annat dom. Jag köpte ett par såna bakskydd fast utan reflex och dom var stora. Tittade på storleken mindre, cob, men dom var istället pyttesmå 🤨 så jag chansade på full.
Funderar även på dom silvriga skydden, men jag kan nog anta att dom är stora dom med😞
Jeg har bestilt de silver fargede, men innen jeg får dem er nok refleks salget slutt... men damen på kundservice sa at M skulle være cob, og at de var ganske normale i str... så har kjøpt et par s, m og l... så returnerer jeg det paret som ikke passer, skal ha fram og bak.
 
Jeg har bestilt de silver fargede, men innen jeg får dem er nok refleks salget slutt... men damen på kundservice sa at M skulle være cob, og at de var ganske normale i str... så har kjøpt et par s, m og l... så returnerer jeg det paret som ikke passer, skal ha fram og bak.
Det får väl bli så att jag åker till stan och kollar i alla fall 😏 orkar inte krångla med att skicka tillbaka. Men tala gärna om när du har fått dom 🙂 Gissar att jag inte får tummen ur att åka på ett tag ändå
 

Liknande trådar

Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
527
Senast: Leeelot
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
622
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gårdar förr
  • Dejtingtråden del 37
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp