Reflextyger, band mm

Haukur

Trådstartare
Ska sy en reflexväst till min vovva då den jag köpt sitter lite illa. Men jag hittar inga tyger eller ens reflexband. Någon som har tips på affärer (gärna internet) som säljer tyger i flouroserande gult och reflexband, gärna även kardborreband och annat också? Visst skulle jag kunna köpa en reflexväst för människa och klippa sönder men det är roligare med riktigt tyg från början.
 
Sv: Reflextyger, band mm

Ska sy en reflexväst till min vovva då den jag köpt sitter lite illa. Men jag hittar inga tyger eller ens reflexband. Någon som har tips på affärer (gärna internet) som säljer tyger i flouroserande gult och reflexband, gärna även kardborreband och annat också? Visst skulle jag kunna köpa en reflexväst för människa och klippa sönder men det är roligare med riktigt tyg från början.

Fast breda reflexband är billigast om man köper en lågpris reflexväst och sprättar....

/KT
 
Sv: Reflextyger, band mm

Då får jag ju nålhål redan från början och det vill jag inte ha. Har hittat vettiga reflexband men är fortfarande på jakt efter sånt gult reflexvästtyg.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: kma
·
Övr. Hund Har funderat på att gå ut och vandra längre norrut i landet med Milou men eftersom jag inte har bil så är jag tvungen att åka buss eller...
2
Svar
36
· Visningar
2 678
Senast: Niyama
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 396
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 298
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp