Registreringspapper.

Det är rätt uppfattat. Och är hästen reggad efter 1992 har den en bok som du skickar in, ej A4 papper och då kostar det bara 250 kr. Har hästen A4 papper skall konturdiagram göras och skickas med (det finns redan i boken om hästen har en sån och behövs då ej göras om). Sen ska du skicka med ngt som styrker att du äger hästen om det ej står på reg.beviset.
 
ok. Hon har registrerings bevis på a4 så det blir ju till att skicka in det nu när jag lovat nya ägaren det :)
 
Har hon det måste du alltså ta ut en Id-kontrollant som gör ett konturdiagram. Det ska också bifogas samt kopian på köpeavtalet om det inte är du som är uppfödare.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Någon som vet hur långt tid det brukar ta att få registreringspapper på hund? SKK hade skrivit in fel namn på hunden så har lämnat in...
Svar
2
· Visningar
469
Senast: Sparky98
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
677
Senast: Flixon
·
Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 654
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp