Bukefalos 28 år!

D

dyrre

Någon mer som är trött på allt regnande nu har det regnat varje dag i en vecka. Är sååååå trött på det här skit vädret. Var precis och tog inn mitt fullblod med föl då dom inte tål mer än några timmar ute i regnet:(
 
Sv: Regn!!!

Är trött som fan på det här cpvädret :mad: Min häst rullar sig alltid när det regnar också :p
 
Sv: Regn!!!

stackarna!
Blir många timmar för dom inne nu då!

Själv har jag hästen ute, men med regntäcke så klarar dom sig rätt så bra. Men det klart att gammelkillen hellre hade sett lite fin torr höstluft..... det hade jag med *gäsp*. Regnvädret är verkligen sövande :cool:
 
Sv: Regn!!!

Ska iväg snart och hålla dressyr lektioner ute i regnet:( Funderar på att ringa och avboka har ingen lust att stå ute i regnet flera timmar:(
 

Liknande trådar

Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min lilla älsklingshäst blev för tre veckor sen ordentligt halt vänster fram. Vi har varit inne på klinik, lagt bedövning och då släcker...
Svar
14
· Visningar
2 665
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Dagbok Om någon för 1,5 år sen sagt att jag idag skulle bo i lägenhet och trivas hade jag skrattat dom rakt upp i ansiktet. Jag som aldrig i...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: cewe
·
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 829
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp