Regndans på fredag?

Å så skönt! Jag har stått ute i regnet i flera minuter och är så blöt av regnet att jag fick ta fram ett badlakan, det har visserligen bara regnat i drygt 15 minuter men stora, tunga droppar och nu ett duggregn. Jag hoppas det håller i sig eller kommer mer. :D:love:
 
Jag såg skitfilmen Evan den allsmäktige igår och fick en idé, om vi alla bygger en ark så kommer vi få vatten? :idea:

Ok, Trängsletdammen kommer förhoppningsvis inte att brista, men det kan ju vara en fin vink om det nu finns någon där uppe som somnat? :D
 
Hur går det för er?

SMHI har lovat regn från kl 02 inatt. De har hållit i den prognosen - till skillnad från alla andra gånger i sommar när de plockat bort den när det närmat sig.

Få se om mina märkliga kroppsövningar får regnet att bli kvar. :D
 
Hur går det för er?

SMHI har lovat regn från kl 02 inatt. De har hållit i den prognosen - till skillnad från alla andra gånger i sommar när de plockat bort den när det närmat sig.

Få se om mina märkliga kroppsövningar får regnet att bli kvar. :D
Här är det 55% chans/risk att det kommer regn och åska i morgon, hela 0,4 mm enligt prognos men hu vad jag är rädd för åsknedslag nu! :nailbiting: :arghh:
 

Liknande trådar

Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 814
Senast: hastflicka
·
Tjatter Det är knastertorrt och inget regn i sikte. Vi måste göra något! Bukes kraft är ju vida känd. Så varför inte enas om en gemensam...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
13 565
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp