Bukefalos 28 år!

Regndanstråden 2019

Angua

Trådstartare
Här är det snart Sahara känns det som.. Där det brukar porla är det tyst och helgens utlovade regn är borttaget.

Bäst att börja dansa regndans! Vilka är med mig? Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?
 
Jag kan försöka dansa upp regnet vi har här just nu till dina trakter. 6 mm inatt, och ett effektivt men snällt regn nu hela förmiddagen, blir nog lika mycket till. Jag får fundera på "norrut-moves"
 
Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?
Om jag minns rätt så var det blandade moves gärna utomhus. Men det var också en annan mycket viktig ingrediens som vi inte ska förringa - vinet!! Det var en hel del vin inblandat :d och offer!! Många gjorde hedniska ritualer med både offer och blot :angel::D
 
Om jag minns rätt så var det blandade moves gärna utomhus. Men det var också en annan mycket viktig ingrediens som vi inte ska förringa - vinet!! Det var en hel del vin inblandat :d och offer!! Många gjorde hedniska ritualer med både offer och blot :angel::D

Vin låter nice...och blod ska vi väl kunna ordna för dottern fann vi löss i håret på henne idag ;)
 
Här är det snart Sahara känns det som.. Där det brukar porla är det tyst och helgens utlovade regn är borttaget.

Bäst att börja dansa regndans! Vilka är med mig? Har vi några erfarenheter från förra årets dansande att falla tillbaka på? Vilka moves gjorde ni innan det började regna?
Jag dödade en spindel igår, de sägs att det ska regna då och idag är det mulet och ser hoppfullt ut. :angel:
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 612
Senast: Fiorano
·
Kropp & Själ Nu närmar det sig, efter år av smärta i knät :banana: I bästa fall blir det i juni, annars direkt efter sommaren. Någon här som bytt ut...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Solis
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 750
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 285
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp