Regntäcke till shettis...

S

squirlett

Vart finns d??
vill bara ha ett tunt..ingen fodring då hon bara ska ha vid riktigt blöta dagar med snöslask och sånt...
kolla på hööks men dom hade inget inne som var så litet...
hon behöver 95...
dom skulle inte få förrän i slutet av november och då e d ju lite sent...kan ju beställa men vill ju känna och klämma först...
kolla på odal men där fanns d inte under 1000:- spänn...känns lite mycke för så lite tyg...

varför finns d så lite saker till våra SMÅ vänner...

:banana:Charlie :banana:
 
Börjes har ju ett litet täcke!!Och det kostadar 238 kr!Och finns i storl 85,95,105!!Det var lite fodrat .vattenavstötande osv.Kanske kan vara nått???
 
Börjes har 400g fodring. Har själv tittat på det, men det gick bort eftersom inte ens mitt klippta halvblod har så tjockt täcke. Hade dock TUR att hitta ett Bucas på rea på Hööks. Fanns 1 täcke kvar (stl 105) och shettisen som normalt har 95 passade faktiskt på! Dessutom på halva reapriset! (Fick ge 450:- HELT ok för ett bucas tycker jag) :p
 
HorseWear har massor med allt från inget foder till super vintertäcke osv.

Shires (Typhoon) (har ett sånt själv)...kostar typ 600kr, bogveck...utan foder...sitter super.

Jag personligen tycker dessa två märken är mer prisvärda än ex Börjes eller hööks.

//Becky :bump:
 
tack för svaren...ska kolla upp dom lite mer...
hon kommer ju bara att behöva ha täcke nåra få dar...
inga av pållarna går ju täckta dagligen under vintern...
så d känns ju lite onödigt att lägga 1000-lappar på ett täcke då... ;)

:banana:Charlie :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Japp, nu har jag tagit tag i saken och ska börja rida lektion nästa termin :D Har redan hunnit gå ett par år sedan jag satt på en häst...
Svar
18
· Visningar
1 420
Senast: Hurricane
·
Utrustning Letar efter ett nytt träns till min grabb, och börjar bli lite frustrerad. Det som följde med honom är ett gammalt körträns, av helt...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 192
Senast: Sanibel
·
Trädgård & Växter 1/4 får vi nycklarna till vårt nya hus. Till huset hör en trädgård om ca: 1100kvm som är byggd i etage. Jag funderar på vad vi skall...
Svar
10
· Visningar
2 077
Utrustning Jag köpte en ny häst i slutet av augusti. Det är en väldigt grön 6-åring som saknade allt vad muskler heter. Han är glad och positiv på...
2
Svar
27
· Visningar
4 126
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp