Regntäcke

L

LillaMy

Är det någon som vet om Granngårdens regntäcke Event är bra??? :confused:
Det är ett himla bra pris på det i alla fall..........
 
Har ingen anning, men från Hööks Thermo master rain, det är bra! Köpte ett till nu i veckan!

Kram Favina :bump:
 
Har ingen bra bild på täcket men det ska vara av
Ripstop kvalitet, har bogveck, kryssjord,bensnören Det jag såg var grönt om nu färgen har nån betydelse och det har den ju ;)
Kostar 649:-
 
Event är jättebra, jättebra kvalité och snygga är dem. Passar jättebra på mitt sto som är mitt i mellan kraftig och tunn, hon är normalmusklad och (när hon hade) normalhull. Gled inget, skavde inget. Höll jättebra, har både regn och vintertäcke.
 
jag har precis köpt det fast i blått :love:
har inte använt det än bara :D
 

Liknande trådar

Hästvård Är det någon som vet om man kan lägga på hästen ett tunt regntäcke efter att ha behandlat den med zitch vet pour-on? Tänker häst på...
Svar
3
· Visningar
324
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Jag villhöver ett regntäcke för de lite varmare dagarna som egentligen är för varma för att täcka, men för kalla för att gå med regn ett...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Kristall10
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 618
Senast: cirkus
·
Utrustning ariatsverigeonline.com låter som det är lite för bra priser. Någon som lyckats handla där?
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: Tranan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp