Rehab efter operation spatt

Biet

Trådstartare
Hej!

Är det någon här som har en häst som blivit opererad för spatt? Min häst kommer opereras inom kort och jag undrar lite om hur länge det har tagit för era innan dem har fått gå i stor hage med kompisar igen? Hur länge har det varit boxvila?

Jag vill helst inte har några skräckhistorier då jag är tillräckligt nervös ändå 😱Dock har veterinären sagt att prognosen är god och han kommer troligtvis kunna bli promenadhäst:heartheart Han kommer att skruvas i två av hasens glidleder

tack på förhand
//Biet
 

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
622
Senast: Murray
·
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Lovisa.E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 166
Hästvård Min lilla olycksfågel har fått en fraktur på griffelbenet VB. Är inte halt. Finns en minimal svullnad vid själva brottet. Vid första...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp