Reklam för gratis presentkort

Rosett

Trådstartare
@Gunnar
Det har dykt upp annonser om gratis presentkort på Ica för 5000kr. Jag tror det är bluff/nätfiske. Inget är gratis …Vill du kolla upp dem?
 
@Gunnar
Det har dykt upp annonser om gratis presentkort på Ica för 5000kr. Jag tror det är bluff/nätfiske. Inget är gratis …Vill du kolla upp dem?
Ta print screen på reklamen nästa gång eller kolla upp länken, tror det är omöjligt för Gunnar att göra något annars eftersom reklamen kommer via externa källor.

Ett bra tips är även att anmäla reklamen till de ansvariga, brukar finnas en pil uppe i högra hörnet som du kan klicka på och få lite valmöjligheter, där anmäla reklamen brukar vara en. :)
 
Är det en banner? I princip alla banners går via Google, förhoppningsvis plockar de bort den om det är en bluffannons. Hittade en annons från ica nära, men antar att det inte var den. Jag kollade dock enbart några hundratal annonser. Det finns drygt 20000 olika via google, det är inte möjligt för mig att kontrollera alla.
 
Tog skärmdumpar, måste man fortfarande lägga in bilder på en utomstående sida och länka?
 
157FE2CD-CC61-4B0F-9C41-271003D84B12.png
 

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
193
Senast: Shaggy
·
Samhälle Rent krasst, vilken tidning ska unga läsa? Jag känner ingen som har papperstidning längre. Inte ens mina föräldrar som alltid hade när...
2
Svar
39
· Visningar
1 189
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 636
Senast: ako
·
Övr. Hund Köpte en ruffwear swamp cooler men tycker den kyler/håller kylan lika bra som vilken handduk som helst. I produktinformationen står det...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Fautras
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp