Reklam ligger i vägen?

Blacksmithfarm

Trådstartare
Har hänt några gånger nu när jag ska byta sida i en tråd att knapparna inte reagerar (mobil, chrome) rensade historiken för nån vecka sedan, men kommer inte ihåg om det hände innan det. Det har i alla fall hänt efter.
Om jag uppdaterar så dyker det upp en annons och sidknapparna flyttas ned under annonsen, då fungerar det att byta sida igen. Bifogar bilder på före och efter jag uppdaterat sidan.

Screenshot_20210102-101332_Chrome.jpg
 
När jag tryckt på refresh dyker reklamen alltså upp och knapparna för att byta sida i tråden fungerar igen.Screenshot_20210102-101340_Chrome.jpg
 
Det är lite konstigt, att du inte ser reklamen från början. Ser du annan reklam i tråden före eller efter du laddat om sidan?

Jag har bara gjort ett snabbt test nu, men jag ser bannern från början och sidknapparna fungerar på min mobil.
 
Det är lite konstigt, att du inte ser reklamen från början. Ser du annan reklam i tråden före eller efter du laddat om sidan?

Jag har bara gjort ett snabbt test nu, men jag ser bannern från början och sidknapparna fungerar på min mobil.
Hmmm, är osäker på det, men ska kolla om det händer igen.
 
Det är lite konstigt, att du inte ser reklamen från början. Ser du annan reklam i tråden före eller efter du laddat om sidan?

Jag har bara gjort ett snabbt test nu, men jag ser bannern från början och sidknapparna fungerar på min mobil.
Nu hände det igen, nej, ingen reklam alls innan jag laddat om sidan.
Första gången sedan jag startade tråden som det händer. Höll på att läsa ikapp den pågående ulvleken.
 
Nu hände det igen, nej, ingen reklam alls innan jag laddat om sidan.
Första gången sedan jag startade tråden som det händer. Höll på att läsa ikapp den pågående ulvleken.
Det kan kanske bero på att sidan inte har laddat färdigt.
Sedan tror jag att google har infört något som hindrar långsamma banners som tar för mycket kraft, om det kan påverka vet jag inte.

Jag utgår ifrån att du inte har något som spärrar banners och ställer till det.
Är det flera banners på sidan när du laddat om den, kan det vara så att någon banner inte laddat färdigt och ställer till det?

Som du ser vet jag inte riktigt vad detta kan bero på, är det någon annan som har liknande problem?
 
Jag läste dina första inlägg igen, fick av någon anledning för mig att du hade problem med editorn.
Du kan nog se första delen av mitt svar som mest relevant.
 
Det kan kanske bero på att sidan inte har laddat färdigt.
Sedan tror jag att google har infört något som hindrar långsamma banners som tar för mycket kraft, om det kan påverka vet jag inte.

Jag utgår ifrån att du inte har något som spärrar banners och ställer till det.
Är det flera banners på sidan när du laddat om den, kan det vara så att någon banner inte laddat färdigt och ställer till det?

Som du ser vet jag inte riktigt vad detta kan bero på, är det någon annan som har liknande problem?
Det glömde jag såklart att kontrollera (om det är flera banners, den ovanför knapparna dyker ju upp vid omfattning i alla fall), men känns rimligt att det är något som inte laddar klart.

Använder inte någon form av adBlock, om det var det du menade?
 
Hakar på här. Får väldigt ofta problem att jag inte kan klicka på tråd nr 2 under de jag prenumererar på. Har antagit seg reklam men det är väldigt irriterande. Då ser det ut såhär (litet mellanrum mellan strecken):
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210116-104829_Chrome.jpg
    Screenshot_20210116-104829_Chrome.jpg
    148,8 KB · Visningar: 9
När även den andra tråden funkar är det ett bredare mellanrum mellan strecken mellan tråd 1 o 2. Övriga trådar går alltid att klicka på, bara tråd 2 som ej går att öppna. Någon aning om vilken reklam som strular? För den dyker aldrig upp så jag kan säga vilken.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20210116-110221_Chrome.jpg
    Screenshot_20210116-110221_Chrome.jpg
    126,4 KB · Visningar: 14

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 456
Senast: Nahar
·
Tjatter Den lilla ridskolan är vanligtvis en plats där barn, vuxna och hästar trivs och umgås i godan ro! Nu har det dock flyttat in ett gäng...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
21 247
Senast: iiantazie
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
7 901
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 425
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp