Reklamation

Amha

Trådstartare
Om en reklamation resulterar i hävt köp, när ska man få tillbaka pengarna då? Kan det bli att man lämnar iväg varan och får pengarna vid senare tillfälle? Eller ska man trycka på att få pengarna tillbaka direkt?
 
Handlar det om internetköp? I så fall är det väl i regel 14 dagar säljaren har på sig att betala tillbaka, från det att de mottagit varan. Osäker på om det är samma eller annorlunda vid återlämning av vara direkt i butik.
 
Handlar det om internetköp? I så fall är det väl i regel 14 dagar säljaren har på sig att betala tillbaka, från det att de mottagit varan. Osäker på om det är samma eller annorlunda vid återlämning av vara direkt i butik.
Det är en återlämning.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 823
Senast: Migo
·
Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 212
Juridik & Ekonomi Jag beställde en grej. Pga usel information från företaget lackade jag ur och avbeställde. Fick bekräftelse från företaget, hade val...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Unafraid
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
680
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp