Reklamfri gästbok

M

Mykatt

Vart kan man hitta en sådan? Hittade en för någpt år sen, men nu så hittar jag inte den längre... Någon som vet?
 
Har du nåt exempel på hur en gästbok från Gislaved ser ut?

Är inte Alxnets vanliga gästböcker reklamfria?
Jag har aldrig lagt märke till någon reklam i de jag har...
 
Jajajaja :D ;)

Men det är bara att byta ut om man vill ha blå text, jättelätt.
 
Tidigare var alla Alxnets gästböcker i stort sett reklamfria (det fanns endast några ganska diskreta textlänkar längst ned) Nu är bara deluxeversionen (som kostar pengar) helt reklamfri, men om du har en gästbok registrerad sedan tidigare är den fortfarande utan reklam. Nya gästböcker får däremot en ful, grå banner överst på sidan.
 
Skal du ha en egen gjestebok med de fargene og de innstillingene du selv ønsker må du nok programmere en selv. Det høres i bunn og grunn ganske komplisert ut, men det trenger det ikke å være. Det finnes endel script liggende ute som du kan bruke. Eneste krav er at webservern sidene dine ligger har støtte for den slags script. Selc har jeg benyttet CGI/perl, og du kan finne endel linker på denne siden. PHP er også et scriptespråk du kan anvende for å lage gjestebok.
 
Oj, kass humor från min sida...
När jag tittade på länkarna sist, kom det bara upp: sidan kan inte visas. Alltså vit sida med svart text.
Men nu ser jag att de fungerar.
Inget blir som man hade tänkt sig :D
 
Aha :)
Men som du ser dem nu ska de inte vara igentligen, de har blivit någon ändring på sidan så att alla gästböckerna ser lika dana ut. De var iallafall mycket snyggare förut.. Så jag håller iallafall på att koda en ny egen gästbok :)
 

Liknande trådar

Mat Hittar inga andra som är lika bra och Bonnie lee säljs inte längre Sverige eller ens Europa längre. Känns som en mindre katastrof vad...
Svar
3
· Visningar
415
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
276
Senast: BernT
·
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
512
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp