Bukefalos 28 år!

Reklamjinglar man minns

bumpo

Trådstartare
För att inte spåra ur vad gör vi-tråden för mycket så skapar jag ny tråd.

Jag har haft den catchiga BR-jingeln 'vet du vad det bästa är? LEKSAKER FRÅN BR!' På hjärnan hela dagen och efter ett tag så kom jingeln från en sån däringa tuggummiapparat fast med leksaker istället fram: Funny Bunny heter jag och jag är ju go och glad vill du ha en liten grej stoppa fem kronor i mig.

Jag tänker inte be om ursäkt om de fastnar hos er med men vilka reklamjinglar eller liknande kan poppa upp hos er ibland? Eller om dey finns några ni kanskd saknar?
 
Men jisses vad minnen som blev upplåsta nu av alla jinglar.
@manda jag kan fortfarande nynna på den när jag letar flingor och då gillar jag inte ens müsli. :D
@Sharpless den jingel hade jag på hjärnan för någon vecka sedan. Av oklar anledning så blev det kyckling på fredagen den veckan :rofl:
@MCP ååh polly-Petter! Jag gick på gymnasiet när den kom... Så sjukt länge sedan egentligen.

Jag tycker att olika ljud också räknas. Jag har tex ICQ-plinget som smssignal de få gånger jag har ljudet på på telefonen.
 
Fina fräscha flickor får f-müsli till frukost…:wtf:

Edit: förvånande ofräscht
Tänkte direkt på den när jag såg tråden 😂

”..är f:et på förpackningen förkortning för banan?” störde mig mycket, de var ju uppenbarligen inte bara fräcka utan korkade också.

…vilket får mig inte så osökt att tänka på ”Jag är inte bara tandläkare, jag är mamma också!”
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 634
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp