Rekommendationer Skåne

liiinnea

Trådstartare
Hej!

Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär / vetrinärklinik där nere. Är det någon som har några rekommendationer? Gäller en klinikbesiktning och röntgen ☺️
 
Tack för tipsen alla! Det är inte lätt när man är från andra breddgrader och veta vilka som är bra 😄
 
Tack för tipsen alla! Det är inte lätt när man är från andra breddgrader och veta vilka som är bra 😄
Jag var i samma situation för ett år sen, skulle köpa häst från Jönköpingstrakten och hade ingen aning om vilka veterinärer som var bra där.
Min säljare chockade och körde ner hit för besiktning hos min veterinär 😅
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 197
Senast: Lutten
·
Hästvård Hej! Jag har hittat en 4 åring som jag gillar. Han var röntgad som 3 åring och ska röntgas av säljaren i nästa vecka igen, mest för...
Svar
19
· Visningar
1 658
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 454
Gravid - 1år Jag ska köpa mig en bärsele. Har fått låna en mjuk variant men den funkar inte så bra så jag spanar på ergobaby. Jag vill inte ha sjal...
Svar
16
· Visningar
792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp