Rekommenderade brev

Det beror nog på hur snälla de är på utlämningsstället... De ska orka leta efter rek utan att ha ett nummer att leta efter... Om du vet hur det ser ut så kanske det går enklare.
Ja det är klart, det står ju ett nummer på avin ... Jag får nog vänta tills nästa brev kommer. Avsändaren skulle skicka om det.

Tack!
 
Jag skulle just skriva att det går om du har id-numret på brevet. Annars inte.
Tack! Nej, det har jag inte. Men jag pratade med avsändaren igår, de skulle skicka ett nytt brev. Jag tänkte bara fråga här eftersom jag ändå ska inom affären/utlämningsstället i eftermiddag.
 
Jag gjorde ett försök, gick inte. Men det kan såklart variera mellan olika ställen.
Varför kunde de inte de?
DEt tar troligen max 1 minut att leta igenom lådan med rek. Men det skulle ju vara att de inte har dublettavier att skriva på.
 
Varför kunde de inte de?
DEt tar troligen max 1 minut att leta igenom lådan med rek. Men det skulle ju vara att de inte har dublettavier att skriva på.
Skulle ju skriva något också.

Kunde/ville/fick inte. I mitt fall blev det i alla fall ett nej utan avi.
 
Det verkar ha löst sig. Har exsambon på besök just nu för han hjälper mig att fixa lite grejer, nu messade han hemifrån att jag fått påminnelse om att jag har rek att hämta. Fast jag inte har fått någon avi innan .... PostNord :banghead:
 
Det verkar ha löst sig. Har exsambon på besök just nu för han hjälper mig att fixa lite grejer, nu messade han hemifrån att jag fått påminnelse om att jag har rek att hämta. Fast jag inte har fått någon avi innan .... PostNord :banghead:
Exsambon på besök :eek:. Det låter inte riktigt friskt. Dumpa säger jag. Är det verkligen så du vill ha det O_o
 
Det verkar ha löst sig. Har exsambon på besök just nu för han hjälper mig att fixa lite grejer, nu messade han hemifrån att jag fått påminnelse om att jag har rek att hämta. Fast jag inte har fått någon avi innan .... PostNord :banghead:
Det är ju därför man får en påminnelse ifall orginalet kommit bort. :)
 

Liknande trådar

Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
886
Senast: Ramona
·
Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 910
Senast: MML
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 451
Senast: escodobe
·
Tjatter Får verkligen taxichaufförer vara klädda i vad som helst? Såg just en chaufför hämta en passagerare och chauffören var iklädd svarta...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
3 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp