Remont- eller pullarnosgrimma?

Sv: Remont- eller pullarnosgrimma?

Min är 20 och har remontnosgrimma. Det finns snygga remontnosgrimmor. Har ingen bild tyvärr men jag köpte ett träns med ställbar remontgrimma och jag tycker det är jättefint. Hästen verkar också mycket nöjd
 
Sv: Remont- eller pullarnosgrimma?

Misstänker du glömde ett *kl* ? ? ?

För jag har för det mesta remont till mina hästar... speciellt till 26 åringen...
 
Sv: Remont- eller pullarnosgrimma?

Jag har samma problem med min häst men veterinären rekommenderade remont eller pullar, har för tillfället bara provat pullar men tycker inte det blev någon skillnad. Får väl prova remont men tror inte det kommer passa henne:S
 

Liknande trådar

Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 162
Senast: ginnies
·
Hästvård Hej på er, I väntan på att veterinären ska ringa upp så lägger jag upp en tråd här i hopp om att någon kan ge mig lite råd. Bakgrund...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: netschjen
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 648
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 799
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp