remont ...

B

blohme

letar efter träns med remontnosgrimma.
Ska ha både hemma & tävlingsträns.

Hemma tränset får kosta mellan 3-400 och tävlingstränset runt 2500:-
Ska inte vara förmkt "saker" eller för brett. hästen har litet o femenint huvud.
 
Sv: remont ...

n560051647_1773192_4937.jpg


något sånt kanske?
 
Sv: remont ...

dyons är ju snyggt. Annars älskar jag CWD:s grejer. De tillverkar normalt inga färdiga träns med remontnosgrimma men betalar man några hundralappar extra så går det att ordna:D
 
Sv: remont ...

de är jättesnyggt, men jag vill inte ha det :p

fler förslag :)
 
Sv: remont ...

glengordon Ritz med remont är fint, såg det häromdan när jag hämtade ut min dyon remont till tränset jag redan hade. Tyvärr är det omöjligt att hitta bilder på nätet på det.

Ska du ha svart eller brunt? om du ska ha svart kan du köpa ett vanligt träns du gillar o sen köpa en isis remont till, det finns otroligt mkt snygga remonter för isisar.
 
Sv: remont ...

Vilken färg på läder/beslag?
Ställbar/inte ställbar remontnosgrimma?
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 230
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
920
Senast: MiniLi
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 708
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 191
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp