renovera gammal umesläp

Alsispersson

Trådstartare
Är tyvärr inte igång med mitt lilla projekt än, suck. Allt material är dyrt och färgen man tydligen måste använda kostar flera tusen. Har hittat färg inuti men det är den där utsidan och taget som ser väldigt slitet ut. Väggarna vill jag ha ljusgråa och taket vitt. Vill inte betala flera tusen för den färgen. Utsidan är sådant där "husvagnsmaterial", bubblig. Vad fäster på sånt?:confused:

Sedan, hur lätt är det att sätta in ett fönster? Har funderat på taklucka men får se vad det blir.
Vill inte hålla på så länge med dehär egentligen men vill att det ska bli en ljus känsla då hästen inte tycker det är så kul att kliva in i dendär.
Bomba med tips!
:D
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 450
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Nu har vi köpt en gammal Umesläp och tänkt fixa till lite. Golvet är fint och behöver inte bytas, men mycket annat är i behov av...
Svar
4
· Visningar
2 292
Senast: sthu
·
Fritid Jag har köpt ett dockskåp och det behöver lite fix. Till att börja med behöver jag hjälp med utsidan. Taket är skavt och måste målas om...
Svar
1
· Visningar
2 222
Senast: Cha9
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 296
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp