Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med, nu kommer ju de mest märkliga gamla saker upp. Jag hinner tänka att oj har syrran gjort det innan jag inser att det var tre veckor gammalt. Och det kommer upp först i flödet. Det är ju på det sättet som de själva gör sig mer och mer ointressanta.Jag har försökt men det måste ändras varje gång gång går in på FB. Önskar att den inställningen kunde bli permanent
När man är vän med någon på FB så följer man den personen = dens innehåll visas i ditt flöde. Om du vill kan du fortsätta vara vän med personen men avfölja = personens inlägg kommer inte komma upp i ditt flöde längre.Tack för många olika åsikter. Har aldrig själv tagit bort någon, däremot några i begränsad. Men vad menas med följer? Är det något mer än att bara vara vän.
wow vad bra hade ingen aningNär man är vän med någon på FB så följer man den personen = dens innehåll visas i ditt flöde. Om du vill kan du fortsätta vara vän med personen men avfölja = personens inlägg kommer inte komma upp i ditt flöde längre.
Det är inte hela världen ändå tänker jag. Jag tror inte jag känner någon som tar FB på blodigt allvar och de jag tar bort är inte nära vänner ändå... det är ju typ därför jag tar bort dem.Kanske inte. Men personen kommer att få upp en som förslag på vän i flödet och inser väl då att hen har blivit borttagen.
Jag vet personer som ut mig ur sina vänlistor. Jag har aldrig fått upp dem som förslag?
Tja, jag har blivit avföljd av folk som jag verkligen velat följa. Jag gillade deras inlägg och jag tror inte att jag skrivit hemska inlägg. Men det är ju som det är. Man förlorar en del på vägen och man får hoppas att man hittar nya personer att följa.
När man är vän med någon på FB så följer man den personen = dens innehåll visas i ditt flöde. Om du vill kan du fortsätta vara vän med personen men avfölja = personens inlägg kommer inte komma upp i ditt flöde längre.
Haha ja så blir det ju. Tror fb visar de man brukar interagera med men det blir ju lite självuppfyllande när man liksom inte kan interagera med de som inte visasAlltså jag minns inte ens vilka jag avföljt Ibland kan jag tänka på någon och undra vad den människan pysslar med och om vi ens är vänner längre. Då har jag inte ens avföljt utan folk försvinner från flödet om man inte integrerar med deras sida vilket är oerhört irriterande.
Jag får bara upp typ samma klick människor i flödet och sen resten reklam. Helt värdelöst!
JaDu menar borttagen?
Oj är folk fortfarande aktiva på fb på så sätt?Rensar ni vänner på Facebook? Eller lägger ni dem i begränsad istället? Vilka rensar ni? Grannar? Hur tänker ni?
Folk är mer aktiva än vad man ser i flödet det är det som är grejen. Går man in och kollar nån random vän kan man se saker som inte alls dykt upp i flödetOj är folk fortfarande aktiva på fb på så sätt?
Jag har inte kollat över min vänlista på åratal och har ett fåtal som gör statusuppdateringar.
Det är skillnad på se vad vänner har för sig vs att snoka.Men är det inte det som Facebook är till för?
Att kunna kolla vad folk har för sig.
Men det beror ju på vad man har Facebook till.Håller med, nu kommer ju de mest märkliga gamla saker upp. Jag hinner tänka att oj har syrran gjort det innan jag inser att det var tre veckor gammalt. Och det kommer upp först i flödet. Det är ju på det sättet som de själva gör sig mer och mer ointressanta.
Varför kallar du det för att "snoka"?Det är skillnad på se vad vänner har för sig vs att snoka.
Jag tänkte mer att folk sällan lägger ut något på Facebook överhuvudtaget.Folk är mer aktiva än vad man ser i flödet det är det som är grejen. Går man in och kollar nån random vän kan man se saker som inte alls dykt upp i flödet
Jag tänkte mer att folk sällan lägger ut något på Facebook överhuvudtaget.
Kanske är olika i olika bekantskapskretsar? I min är Facebook helt ute det är ytterst få som gör statusuppdateringar där.
Ja generellt känns det som det mest är den äldre generationen som fortfarande är aktiv med personliga inlägg på Facebook?Det beror nog mer på vilken ålder dina vänner har. De yngre vännerna jag har lägger bara ut på Instagram.