Bukefalos 28 år!

Resa i oktober

keilir

Trådstartare
Vi (jag, min sambo och vår dotter kommer vara närmare 3 i oktober) vill åka utomlands i oktober och fira sambons 30-årsdag.
Vi klurar lite på Cypern eller Egypten/Tunisien men skulle nu vilja ha era tips! Vart åker man i oktober för lite sol och bad, helst inte allt för lång flygresa, troligen blir vi bort en vecka? Det är ju också en fördel om det inte är närmare 40 grader med tanke på dottern.
 
Sv: Resa i oktober

Vi ska resa till Grekland i oktober. Där är omkrig +25 grader och för oss som bor i södra delen av landet ta det endast 3½ timme att flyga dit.
Sen hur det är där vet jag inte för vi har aldrig varit där men hört av många andra att det ska vara underbart! :)
 

Liknande trådar

Relationer Skulle vilja höra hur andra tänker kring följande situation. Vi har de senaste 11 åren alltid firat jul hos oss, innan dess firade vi...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
33 229
Senast: _Taggis_
·
Skola & Jobb Jag står inför den spännande och inte så lite skrämmande utmaningen att hitta ett nytt jobb, då jag blir arbetslös inom några månader...
Svar
13
· Visningar
1 480
Senast: nowayout
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 469
Senast: alazzi
·
Tjatter Jag och min sambo kommer att spendera ett par dagar i Sevilla i höst för att hälsa på kompisar som bor där. Tanken är att vi stannar där...
Svar
11
· Visningar
936
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp