Resa till Skåne

stjarnhimmel

Trådstartare
Jag har nu fyllt i bifogad blankett om tillfälligt visum till Skåne. Men det står inte var jag ska skicka den ? Någon som vet? Skånes turistbyrå? Skånes djurpark? Björn Ranelid?
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1682122656400.jpg
    FB_IMG_1682122656400.jpg
    53,8 KB · Visningar: 280
Eftersom övervakningen av nätet är skapligt effektiv antar jag att det räcker att ha den ute på nätet för att den ska snappas upp och skickas till rätt instans?
Tror skånska ambassaden finns men inte vill vara så offentlig

Minns när jag på väg till Flyinge fick fel på bilen och hamnade på en liten verkstad.
Var skapligt uppriven men den trygge farbrorn på stället sa åt mig att lugna mig.
-Du är i Skåne nu, här är du trygg.
 
Fråga: Vad behöver man göra för att få permanent visum/uppehållstillstånd i Skåne? Insåg att jag som bott här sedan 2009 ännu inte vet om jag får uppehålla mig här permanent :nailbiting: Är ju särskilt känsligt då jag från början är ... NOLLÅTTA :nailbiting:
 
Eftersom övervakningen av nätet är skapligt effektiv antar jag att det räcker att ha den ute på nätet för att den ska snappas upp och skickas till rätt instans?
Tror skånska ambassaden finns men inte vill vara så offentlig

Minns när jag på väg till Flyinge fick fel på bilen och hamnade på en liten verkstad.
Var skapligt uppriven men den trygge farbrorn på stället sa åt mig att lugna mig.
-Du är i Skåne nu, här är du trygg.
Låter fint. Kanske ska satsa på Skåne istället för Stockholm.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 345
Senast: Enya
·
Samhälle Finns det någon som har koll på hur det funkar att köpa Resplus-biljetter till små ställen. Jag kan se förbindelserna när jag söker i...
Svar
14
· Visningar
643
Senast: MiaMia
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 488
Senast: Paddington
·
Samhälle Jag ska skicka in hästarnas pass till föreningen och därför behöver jag veta att det kommer fram. Hur fungerar det som förr hette...
Svar
14
· Visningar
876
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp