Resa till Rom i höst

fejko

Trådstartare
Har lovat att bjuda sambon på en resa till Rom i höst men undrar om Coronan ska komma tillbaka och spöka? Personligen undrar jag om de kommer att dra igång hela ruljansen igen med nedstängningar och annat? Tror i så fall det blir en lindrigare variant med tester och intyg - vad tror ni?
 
Det är nog helt omöjligt att svara på. Jag tror inte att det blir lika stort som innan. Men sen vet man inte med andra länder. Speciellt Italien har ju haft hårda lockdowns och man vet ju inte hur de reagerar om det stiger i höst.
 
Det är nog helt omöjligt att svara på. Jag tror inte att det blir lika stort som innan. Men sen vet man inte med andra länder. Speciellt Italien har ju haft hårda lockdowns och man vet ju inte hur de reagerar om det stiger i höst.
Nej det har du helt rätt i. Det är helt omöjligt att spekulera i.
 

Liknande trådar

Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 422
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 081
Senast: Twihard
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 285
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 694
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Swisha en främling?
  • Störiga saker vi stör oss på, del 33

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp