Resårmadrass

Brandgul

Trådstartare
Går det att ha en resårmadrass på en ribbotten? Eller måste en resårmadrass ligga på en resårbotten?

Vi kikar på säng till barnen med ribbotten men jag är inte så sugen på en skummadrass till de sängarna.
 
Du kan ha en resårmadrass ja
Det har jag nu
Tack, då ska jag nog kika på det :) Jag antar att jag vill ha en något tjockare för jag kommer somna där då och då. Jag avskyr att sjunka igenom madrasser och då väger jsg ändå under 60 kg och det är väl inte så himla mycket?
 
Tack, då ska jag nog kika på det :) Jag antar att jag vill ha en något tjockare för jag kommer somna där då och då. Jag avskyr att sjunka igenom madrasser och då väger jsg ändå under 60 kg och det är väl inte så himla mycket?

Beror väl på, är det skummadrasser för små barn så är dom väl väldigt tunna? Vi har skummadrasser i vår kontinental och dom kan jag lova att man inte sjunker igenom :D
 
Jag har en sån här tjock @Riru
16CDF11A-805A-4D22-AD9C-E15AB79ADFF9.jpeg
 
Beror väl på, är det skummadrasser för små barn så är dom väl väldigt tunna? Vi har skummadrasser i vår kontinental och dom kan jag lova att man inte sjunker igenom :D
De får inte vara för hårda. Jag har stor rumpa i förhållande till midja, så rumpan måste kunna sjunka ned annars får jag ont i ryggen :)
 
De får inte vara för hårda. Jag har stor rumpa i förhållande till midja, så rumpan måste kunna sjunka ned annars får jag ont i ryggen :)

Våra fanns att välja i fyra ”hårdhetsgrader”, från mjuk till extra hård :up: sen har vi en 8cm tjock bäddmadrass på det.
Men ja, kanske måste leta i sortimenten för vuxna.
 

Liknande trådar

Småbarn Vad har ni för säng till era 4-5 åringar? Vi vill kunna ligga bredvid och sova där så juniorsäng går bort. Hade tänkt ställa en 105...
2
Svar
20
· Visningar
1 194
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Har köpt en Ikea Stavanger fast. (Resårbotten) Eftersom jag är tung (+120 kg) tog jag en fast men den är som att sova på en dörr. Blir...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 835
Senast: Rosett
·
Hemmet Det börjar vara dags för mig att investera en ny säng. Jag har ont i kroppen på grund av några avflygningar i yngre dagar som nu börjar...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Ramlade av hästen igår och slog mig så illa att jag har legat i sängen hela dagen med värmemadrass och ätit värktabletter. Min sambo har...
Svar
4
· Visningar
554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp