Reservdelar

S

Stoppard

Jag saknar en rem till min bröstsele och undrar var man lättast hittar en ny. (och nej, de kan inte ordna en där jag köpte den)
 
Sv: Reservdelar

Sadelmakare?

Skomakaren kanske kan fixa?
 
Sv: Reservdelar

Det beror ju på vilken rem!!
Ett skärp eller nylonband kan gå om det är en inte så hårt belastad rem...
Kolla om du kan ta en annan läder rem, vissa skakelremmar är 50 cm långa och kanske kan passa?
Kanske köpa en svanskappa och klippa till? :D

Vad är det för slags bröstsele du har? Vilken rem saknas? Trasig? Fanns ej med från början? Bild?

Om hela selen inte är så bra i lädret/modell kan man ju införskaffa en ny och Equilex har billiga kompletta bröstselar! :)

Annars har väl Tärnsjö säkert remmar (lite dyrare då det är mkt bra läder)
samt Svenljunga som inte är lika dyra med har mkt bra läder iaf.

/Lisa
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Japp. Ni som har någon typ av klocka som mäter sömn, hur mycket tid spenderar ni i de olika sömnstadierna varje natt? Jag lägger mig kl...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 720
Senast: tanten
·
Utrustning Jag har en gammal bjällerklang som jag vill använda igen. Troligen var den monterad på en egen däckel men det funkar ej för jag har en...
Svar
7
· Visningar
505
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobilmodeller tänkte sälja min gamla via swappie. Är det någon som har erfarenhet av dem?
Svar
2
· Visningar
257
Senast: Philosophia
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp