Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Reservdelar

S

Stoppard

Jag saknar en rem till min bröstsele och undrar var man lättast hittar en ny. (och nej, de kan inte ordna en där jag köpte den)

Sv: Reservdelar

Det beror ju på vilken rem!!
Ett skärp eller nylonband kan gå om det är en inte så hårt belastad rem...
Kolla om du kan ta en annan läder rem, vissa skakelremmar är 50 cm långa och kanske kan passa?
Kanske köpa en svanskappa och klippa till? :D

Vad är det för slags bröstsele du har? Vilken rem saknas? Trasig? Fanns ej med från början? Bild?

Om hela selen inte är så bra i lädret/modell kan man ju införskaffa en ny och Equilex har billiga kompletta bröstselar! :)

Annars har väl Tärnsjö säkert remmar (lite dyrare då det är mkt bra läder)
samt Svenljunga som inte är lika dyra med har mkt bra läder iaf.

/Lisa

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5526 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hemmet Ja men snälla hjälp mig här! Jag skulle vilja ha en matberedare, jag saknar liksom en del funktioner en sådan har men jag behöver också...
Svar
2
· Visningar
190
Foder&Strö Hej! Finns en del gamla trådar på ämnet, men jag är kinkig gällande konsistens och tillredning så jag tänkte att jag startar en ny tråd...
Svar
9
· Visningar
428
Juridik&Ekonomi I slutet på januari blev jag rammad av en traktor (jag stod stilla med min bil), bilen gick till skrot och föraren av traktor ansågs...
Svar
9
· Visningar
766
Hemmet Vi behöver en ny diskmaskin, men hur sjutton ska man veta vad man ska köpa? Vi har haft Cylinda i många år, dels för att det kändes bra...
2
Svar
38
· Visningar
1 107

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?