Restaurang Solna

stjarnhimmel

Trådstartare
Jag ska till Friends ikväll och se på Depeche...
Skulle gärna äta ngt innan... går från jobbet vid fyra- fem och äter gärna innan det är dags att gå dit. Jobbet är i Sumpan så gärna i riktningen från Sumpan till Friends...
Har några ställen jag har varit på tidigare men prövar gärna något nytt...
 
Jag ska till Friends ikväll och se på Depeche...
Skulle gärna äta ngt innan... går från jobbet vid fyra- fem och äter gärna innan det är dags att gå dit. Jobbet är i Sumpan så gärna i riktningen från Sumpan till Friends...
Har några ställen jag har varit på tidigare men prövar gärna något nytt...

OT, men hur var Depeche? Jag är inte alls bitter över att jag missade konserten :mad:
 
Jag fortsätter på temat Depeche. När de spelade på arvikafestivalen... kan det ha varit 2009 så hade jag ett mission. Jag SKULLE hångla till enjoy the silence, vilket jag berättade för en gammal kompis när vi käkade ihop ganska tidigt på dagen. Han sa att jag fick höra av mig till honom om det skulle skita sig med att ragga upp någon. Det gick inte så bra på den fronten, så jag hörde av mig till honom lagom innan konserten. Det blev lite stelt, vi var ju liksom just vänner och hade aldrig gjort något liknande förut, speciellt när tonerna till låten började och båda tog ut sina tuggummi och det var go time. Efteråt sa han att han aldrig varit så nervös över att hångla med någon någonsin. Men jag fick som jag ville :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 149
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 738
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
778
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 937
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp