Restips - mammaweekend!

Fossing

Trådstartare
Mamma fyller 60 i år och ska ut på diverse resor som jag inte vill eller har möjlighet att följa med på. Därför har vi beslutat att hon och jag ska åka på en trevlig tantig weekend i mitten av juni.
Vi tänkte åka till Polen, men jag har precis börjat mitt nya jobb då och har inte möjlighet att ta en långweekend precis då, så nu vill vi åka någonstans dit vi kan köra på fre eftermiddag och sedan hem söndag eftermiddag.
Vi tänker södra Sverige (ej norr om Jönköping) eller Danmark på rimligt avstånd från Sverige.

Tänk avslappning, fin utsikt, gärna nåt käckt konstmuseum eller fin park, äta och fika.
Jag vill ha era bästa smultronställen :D
 
Mamma fyller 60 i år och ska ut på diverse resor som jag inte vill eller har möjlighet att följa med på. Därför har vi beslutat att hon och jag ska åka på en trevlig tantig weekend i mitten av juni.
Vi tänkte åka till Polen, men jag har precis börjat mitt nya jobb då och har inte möjlighet att ta en långweekend precis då, så nu vill vi åka någonstans dit vi kan köra på fre eftermiddag och sedan hem söndag eftermiddag.
Vi tänker södra Sverige (ej norr om Jönköping) eller Danmark på rimligt avstånd från Sverige.

Tänk avslappning, fin utsikt, gärna nåt käckt konstmuseum eller fin park, äta och fika.
Jag vill ha era bästa smultronställen :D

Hooks Herrgård har byggt nytt o fint.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 207
Senast: dobbis
·
Fritid Kära buke, jag behöver tips och råd! Jag och min partner planerar att åka iväg på en liten minisemester (fre-sön) efter att jag...
Svar
13
· Visningar
1 033
Senast: Killaloe
·
Äldre Halloj! Jag drar bakgrunden lite snabbt. Jag bor sedan 2012 i Hamburg, Tyskland. De senaste åren har hemlängtan smugit sig på och...
2
Svar
38
· Visningar
2 772
Senast: mamman
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min rädsla över ålderdomen, sjukdomar och att tiden nu börjar rinna iväg vill inte släppa greppet om mig. Jag skrev tidigare om att jag...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp