Resultat för utländsk häst?

Ebine

Trådstartare
Hejsan!
Är som såhär att jag ska åka o kolla på en häst som tävlat mkt i utlandet (alltså en import) undrar nu om det finns någon möjlighet att kolla upp dennes resultat utomlands? Ägaren påstår att den har massa placeringar utomlands och det vill man ju då kolla upp så det stämmer. Har försökt hitta nåt på google, men lyckades inte alls. Någon som kan hjälpa mig? Messa gärna. Mvh Ebine
 
Sv: Resultat för utländsk häst?

vilka länder är det som hon tävlat i?
 
Sv: Resultat för utländsk häst?

Har samma probem som dig, min foderhäst sägs ha placeringar i 1.40 i Holland, och jag klurar lite på om det stämmer...

Ullis
 
Sv: Resultat för utländsk häst?

England, Belgien o Saudi-Arabien..
Ingen som vet??????
 
Sv: Resultat för utländsk häst?

Kommer hästen med ett pass så borde det vara ifört där i om den gått internationella tävlingar. Därifrån kan du säka på internet och få fram resultat från de tävlingarna. Så gjorde jag med en kompis häst. Det visade sig att han gått internationella tävlingar som tidshoppningshäst med en italiensk ryttare! Hästen såldes till henne extremt billigt och säljaren visste nog inte om detta...

/C
 
Sv: Resultat för utländsk häst?

Njä det är inte speciellt ofta som det fylls i i passen (FEI). Tror nog att jag bara har två tävlingar i fyllda av 6st som den ena hästen gjort internationellt.

Så tyvärr är det ingen garanti
 
Sv: Resultat för utländsk häst?

Ja, kan tänka mig det... Vi hade lite tur som hittade de stämplarna! Kan ju i och för sig vara så att han gått betydligt fler internationella än vad som är ifyllt. Men det var rätt tufft att det gick att hitta honom så lätt! Och att han gjort såna bra resultat!
 

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 016
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 438
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 835
Senast: Sixten
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag undrar om det finns något jag kan göra i min situation. Kortfattat så sökte jag häst att ha på foder, denna hästägare...
Svar
19
· Visningar
4 560
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp