Resultat från avkomma utomlands

EnPerson

Trådstartare
Hej.
Jag har ett sto som har en avkomma, som enligt ägarna har placeringar i 150 i Spanien. Hästen är dock svenskfödd och var svenskägd även när den tävlade med den spanska ryttaren. Är det ngn som vet var man kan söka resultat från spanska tävlingar?
 
Sv: Resultat från avkomma utomlands

Antar att du provat att googla hästens namn om inte gör det.
Annars får du nog leta upp spaniens ridsportsförbund och maila dem, borde gå att hitta via fei s hemsida tror jag.
Har dock inte så goda erfarenheter av att verkligen få svar från utländska förbund i jakt på resultat men har aldrig försökt med Spanien borde ju inte vara något jätteförbund så de är kanske bra att ha att göra med.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 922
Senast: Valle
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 915
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 276
Senast: WBanna
·
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Lovisa.E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp