resultat från helgen.

R

Rallebralle

PÅ lördagen blev Scilla BOX kastrat och på söndagen blev hon NOM!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 
Nä, jag tror ägaren fick sig en lite väl ful snyting av domaren sist och därför väntar tills nästa gång. Alltså hon fick inte smäll så, men domaren skrev att Saga hade för dåliga kidpåsar. Då får den domaren vänta länge, för i princip inga unga Britter har kindpåsar :crazy:
Så Saga ska vila i sommar och så prövar dom lyckan sen. Kommer du hit i juni? Nä, det var nått annat du skulle till då va?
 
Jag har bara en inbokad och det är nästa helg i ......(host,host) norrut.... :o :angel:

då blir hon ju premier ....ska väl skicka med henne till Norge också..... :smirk:
 
Supergrattis :)
Gud vad roligt :bump:

Själv ska jag ställa ut min bäbis första gången i Juni :crazy:
 
Tackar.... :bow:

hur ofta ser man en blå abykastrat i panelen??????????????? :eek:
 
Solo skulle ju placeras innan,men efter mkt om o men så får han stanna hemma istället.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Lördag 4 maj och söndag 5 maj är viktiga dagar för Folksam Elitallsvenska. På söndagskvällen vet vi vilka lag från östra, västra och...
Svar
0
· Visningar
75
Hästvård Vi var ner i fredags till ridhuset och löshoppade små kryss, hästen river först ett hinder, sen hoppar hon nästa och när hon landar är...
Svar
16
· Visningar
774
Senast: Fibusen
·
  • Artikel
Hästnyheter Både Folksam Elitallsvenska och Folksam Ponnyallsvenska laddar för ny tävlingshelg. Hittills har årets klasser många gånger varit...
Svar
0
· Visningar
69
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel var oslagbar vid helgens världscupmeeting i danska Herning. Efter två segrar på lördagen upprepade han det dubbla...
Svar
0
· Visningar
189
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp